söndag 1 juni 2014

2 år senare...

Hej där ute!
Nu var det 2 år sedan jag uppdaterade här på bloggen! Mycket har hänt sedan dess och jag har gett bloggen ett litet "Ansiktslyft"!

På 2 år händer det mycket! Jag utbildade mig till bagare/konditor under 2012-2013, har många fina bilder som jag kommer lägga upp från den tiden här på bloggen!
Efter mitt utbildningsår fick jag jobb på ett större bageri i Skövde.
Har tänk så länge på att börja blogga men har inte riktigt haft tid, men nu sjutton ska jag börja blogga igen! Har fina inlägg på lager så nu ska här uppdateras!

Hoppas ni fortfarande vill följa mig!
Love, P

Picknicktårta som jag gjorde till mitt slutprov i skolan!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅH du är tillbaka jag avgudar din blogg! Hoppas du uppdatirar varjedag så man kan läsa lite här på näterna på jobbet.
    Stora och små och några med grädde på! Hurra! Jag jublar! Lycka till! /Camillaa

    SvaraRadera