måndag 2 juli 2012

Bröllopstårta

Den 30 juni fick jag den stora äran att få göra Andreas & Pernillas bröllopstårta. Att göra en bröllopstårta är vääldigt nervöst eftersom det är den mest efterlängtade och speciella dagen i ens liv. Tack för förtroendet! :)
Här kommer bilder på tårtan! :)

 Här har vi två specialkoster, gluten och mjölkproteinallergi.

 Självaste brudgummen har glutenallergi, här är han tårta! :)


 Tårtan var fyra våningar hög och den innehöll färska jordgubbar. jordgubbsmousee och vaniljkräm.




 Alla rosor och dekorationer var gjorda förhand. Pilligt men ååh va fint det blev ;)
Här skär det fina brudparet i tårtan! :)


Tack återigen för förtroendet! Önskar er all lycka!


/P 

5 kommentarer:

  1. Tack själv, underbart vacker och god tårta. Den glutenfria var suverän! Tusen tack! :)

    /Andreas Lidman

    SvaraRadera
  2. Wow! Du är såå duktig!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Sebastian, Madeleine och Roger3 juli 2012 kl. 06:48

    Urläcker tårta, du är fantastisk!

    SvaraRadera
  4. Hej Pauline!
    Bakar du inte längre lilla pauline???
    Synd, för ja vill se tårtor här på din bästaste blogg. Jag tittar ju varje natt här på jobbet. men de va ju över ett åår sen.

    Ja vill se tårtor.

    HÄLSA FAMILJEN!!!

    ////Camilla

    SvaraRadera
  5. Hej du lilla Pauline!
    Det var länge sen jag jag hörde något från dig nu. Har du slutat o bakka eller har du något annat på ge i livet nu?
    Jag vill bara säga att du var den bästaset på att baka och jag saknar alla dina blogginlägg. Har du nyy bblogg eller har du slutat att blogga/baka.

    Jag ahar trååååkigt på hobbet på nätterna o vill se dina bakvärk!

    Hälsa mamma o pappa från mig

    ////Din camilla (om du kommer ihåg mig det var ju några år sen)
    O Lyckönskningar inför framtilden.

    SvaraRadera