torsdag 29 december 2011

Mitt rum, då och nu. Del 1

Hej!
Tapeten jag har valt!
Renoveringen pågår för fullt hemma och mitt nya rum börjar ta form! :) Jag kan säga att jag behövde ett nytt rum för mitt förra var i dåligt skick och tapeten var lixom... ah rosa! Så nu får jag flytta in i mamma och pappas gamla rum. Så just nu är vi inne på sista etappen och det är tapetsering och dra elen. Eftersom tapeten jag valt har väldigt mycket mönster och färg är det ganska svårt att passa in, plus att det är snedtak! Så pappa svär lite där uppe och mamma håller tapeten.                       

Före! 



Tapetsering! 

 Väggen bredvid har en ljusgul färg men dock synd inte det på bilden.

 Här är andra sidan av rummet, till höger om garderoberna är det ett utrymme där skrivbord ska stå. Det är så synd att inte golvet syns för det är väldigt vackert. Men snart ryker pappen på golvet och snart lägger jag upp bilder på slutresultatet!


/P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar