lördag 12 maj 2012

M&M's tårta

Ni vet godiset M&M's? Färgglada ovala godisar med en jordnöt i samt täckta i choklad? Tårtan jag har gjort är en beställning av en tjej som heter Lisa och hon ville just ha en tårta som hade ansiktet av en M&M's, här är en bild på godiset ---->
Här har ni resultatet!


Lisa ville ha hallon- och chokladmousse i tårtan, så självklart fick hon de! ;)


 Här är M:et i loggan






 

I veckan ska jag på semester till Alanya med min klass, det ska bli underbart! Sedan väntar en häktisk tid med skolan samt med körkort och liknande.... meeeen sen tar jag studenten!

Jag bloggar så fort jag är tillbaka och tills dess får ni ha det riktigt gött! :)

/P 

2 kommentarer:

  1. Den är så fiiiin Pauline! :D Nu hoppas vi att det blir lugnt fram till studenten! Sen får det vräka på med tårtbeställningar parallellt med sommarlandsjobbet. Eller hur!? Mohaha :D

    SvaraRadera
  2. Taack Anton! :) Det är fritt fram att beställa tårtor nu i sommar! ;)

    SvaraRadera