onsdag 14 december 2011

Tårta

Nu är det tårtbak på g! Min kära vän Dennis fyller 18 år på lördag så jag har fått i uppdrag att göra hans tårta! Det ska bli riktigt kul och jag fick hem ett stort paket idag fullt med marsipan och utstickare ;) jag kan inte avslöja allt för mycket för då kikar han nyfiket in här på bloggen men jag kan avslöja de önskemål som Dennis har: Tårtan ska vara vit och svart samt innehålla hallonmousse, vaniljkräm och smörkräm!

Så idag börjar jag med att göra bottnar som jag ska frysa in så dom blir lätta att skära sen på fredag när jag ska fylla dom ;) Sen är de piff, kavling och rosor samt små hemligheter som jag ska hitta på! ;) Bilder på slutresultatet kommer på lördag efter att tårtan blivit hämtad. Jag uppdaterar om det mesta jag gör till tårtan men eftersom han inte vet riktigt hur den kommer se ut så kan jag inte lägga upp riktigt allt ;) Men det mesta kommer ni få se!

Ha det underbart gött så länge!



/ P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar